Školení v oblasti ITSM/ITIL®

Jak implementovat ITIL® Best Practices (1 den)

Obsah kurzu:

  • Co jsou to ITSM procesy a jejich klasifikace
  • Principy řízení ITSM procesů
  • Komponenty designu operativních procesů
  • Komponenty designu taktických a strategických procesů
  • Klasifikace procesních ukazatelů
  • Definice ITSM projektu a jeho cílů
  • Tři klíčové aspekty ITSM projektu: lidé, procesy, nástroje
  • Generický harmonogram ITSM projektu
  • Desatero úspěšného ITSM projektu
  • Celý obsah tohoto kurzu je ve zkrácené formě, resp. ve stručnějším podání, obsažen v kurzu Řízení služeb ICT s využitím nejlepších zkušeností a praktik dle ITIL®

Pro koho je kurz určen:

  • IT manažeři všech úrovní řízení – CIO, IT manažeři, provozní manažeři
  • IT specialisté odpovědní za návrh, zavádění, vylepšování a/nebo řízení jakýchkoli aspektů v oblasti podnikové informatiky (tj. procesů, aktivit, zdrojů, komponent, služeb apod.)

Benefity pro účastníky:

  • Tento kurz je založen na více než desetiletých zkušenostech našich konzultantů získaných v desítkách ITSM projektů. Obsah kurzu tvoří informace, které oficiální publikace ITIL buďto vůbec nezahrnují a nebo je nevysvětlují srozumitelně.
  • Účastníci získají středně podrobnou znalost principů návrhu, měření a řízení ITSM procesů.
  • Účastníci získají praktickou znalost způsobu řízení ITSM projektů, tj. postupu implementace jakýchkoli prvků ITIL® Best Practices.
  • Školicí materiál může následně sloužit účastníkům jako referenční příručka při vylepšování systému řízení IT prostředí.
termíncena bez DPHúčastníků
zpět